måndag 18 april 2011

Bloggar från solstolen!

Jag sitter i solen! Den första riktigt varma dagen.

Alexander har plockat fram studsmattan och bollarna, han har jätte kul!



Känner att det snart är dags att uppsöka skugga för min del =)
Det här med värme är inte min grej, det går bra en stund.
Jag saknar redan stjärnhimlen, kvällarna är så ljusa. Och jag lägger mig ofta tidigt med pojken så det är ljust när jag lägger mig och ljust när jag vaknar...
Men det finns mycket fördelar med sommar också, fast jag gillar vintern bäst =)

Vi har börjat med vårbruket. P-J plöjer.
Och vi har massor med söta lamm som skuttar runt i laggårn'.




Jag har även så smått startat upp vårt nya stora projekt, och det är det här huset!
Vi ska ta över Gösta och Ingrids hus. Jag har alltid älskat det huset, det ska bli så roligt att få göra i ordning det!
Det blir totalrenovering med nytt kök och badrum.
Bara universum vet hur lång tid det kommer att ta! =D
Men som sagt, kul ska det bli. Och det har också gett mig en anledning att skriva här.
Tänkte att jag skulle skriva om renoveringen här.
Vi får se hur det går med det =)

Nej, nu smälter jag!!
Shade! Give me shade!!! =)



- Sofia

Inga kommentarer: