fredag 20 maj 2011

Painting times 2

Igår var jag fruktansvärt produktiv! =D

Först målade jag en tavla i ett strutsägg. Jag hade så gärna velat ge det till en god vän, men hon bor i USA. Undrar om det går att skicka...

If I could I would send this ostrich egg to my soul sister Salena Moffat, she has a birthday coming up and I would have loved being able to give her this as a gift!
It's yours sweetie! And the day we meet I'll hand it over to you!
I know that mountains have a huge influence in your life. So you were on my mind throughout the whole process of painting it.
I love you!







Jag har också målat på huset, jag fick, som tur var, hjälp av P-J!
Jag blir lite ostadig på högre höjder... =)

Så här ser det ut nu!




Allt det vita på framsidan är nu målat. Så nu blir det att ge sig på baksidan med altanen bl a...
Jag har att göra, om man säger så... =D




- Sofia

Inga kommentarer: