onsdag 4 maj 2011

Starstruck!! =)

First I want to say hi to my two really good friends Salena and Kelly!!
If you read this; Hello girls! I love you! =)

Now to the starstruck part!
I received a mail from Barry Bales today! Yes! THE Barry Bales!!
He told me that AKUS might come to Europe in October!!!
I got starstruck there for a moment, a mail from Barry *thud*!! =)
To quote my soul sister; SQUEE!!!! =)

I'll take the rest in swedish.

Jag fick alltså svar på ett mail från basisten i Union Station och det steg mig åt huvudet en kort stund. =)
Känns helt fantastiskt att AKUS kanske kommer till Europa till hösten! Till och med Sverige om jag har tur!!!!! Om det inte blir någon spelning här så blir det till att åka till någon av städerna där de spelar helt enkelt! Något att se fram emot!!

Det har blivit kallt igen så jag har inte kunnat gjort något med huset. Skulle börja måla lite tänkte jag. Men det blev för kallt.
Det ska bli varmare till helgen, jag får köra igång då.
Jag har dock fyllt på med sten runt trappan. Jag och P-J har plockat på åkrarna nu när han skulle så. Bilder kommer.
Där är iPhonen suverän, när det gäller att posta bilder här i bloggen. Hur smidigt som helst!
Men nu sitter jag med lilla datorn och i den har jag inte alla bilder...

Nej, nu är det dags att släcka lampan och sova! =)








Inga kommentarer: