måndag 11 maj 2009

Besök mitt i frukosten



Vi fick besök av en liten bagge till frukost idag. Hans mamma tar inte hand om honom ordentligt, så han var lite hungrig han också. (Det var mörkt i köket så bilderna vart suddiga).
Alexander vart helt salig och blev jätte ledsen när pappa gick ut med lammet igen. -Det är min bästa vän! sa han
I alla fall en bättre vän än den han hittade härom dagen......då kom han med en hundbajs på en pinne, och när jag skulle ta den i från honom så sa han att jag inte fick det för det var hans bästa vän.............. =D

2 kommentarer:

Marina sa...

Stackars Alexander som ser hundbajs som sina vänner ;-). Det är nog dags att vi träffas snart så han får leka med Evelin :-).

Kram Marina

Fisoa sa...

Ja! Jag insåg också att han hade lite dåligt med vänner när han sa så!! =D