onsdag 13 maj 2009

För exakt 3 år sedan


Den 13 maj 2006. Det är en sådan där dag jag kommer väl ihåg! Det var inte alls många dagar kvar till det var dags för Alexander att komma till världen!
P-J och pappa Göran står och tittar så korna inte ska springa rakt igenom staketet.

Lyckliga kor som får komma ut på sommarbetet! Jag har alltid tyckt om när vi har släppt ut korna! Och jag saknar dom otroligt mycket! Hur mycket jag saknar pappa Göran ska vi inte prata om....... =(

Så här gravid var jag!!! Oj oj! Jag såg ut som en julgris!
Jag kommer alltid att minnas den här dagen med värme!

Det är skillnad på grönskan då och idag. Den här våren (2009) slog allt ut så otroligt tidigt. På bilderna ser jag att gräsmattan är klippt, men lönnarna har inte fått blad än, det har de idag. När jag tittar ut nu ser det ut som det skulle kunna vara midsommar...Äppelträden har börjat blomma också.

Inga kommentarer: