tisdag 5 maj 2009

I dag









Trots regnet så kom vi ut en stund på eftermiddagen. Förmiddagen ägnade jag åt att städa och plocka, b la så fick jag undan lite vinterkläder från hallen....är det redan maj.....??
Sedan lagade jag mat, det uppskattades av Alexander. Han hade beställt "betti" (spaghetti).
Vi har börjat släppa ut fåren på sina sommarbeten. Det uppskattas både av oss och fåren, man vet att det är vår när djuren kommer ut. Jag saknar dock kossorna otroligt mycket, det var verkligen något speciellt att släppa ut dom och se dom fara runt i det gröna härliga gräset.

Oj! Det där med att få in bilder var visst inte så lätt som jag trodde....de hamnar lite hur som haver...
Det får bli så här den här gången, jag kanske kommer på någon bättre lösning vid nästa bloggtillfälle!

1 kommentar:

Marina sa...

Välkommen till blogspot :-). Jag har redan börjat följa din nya blogg.

Ett tips med bilderna är att lägga in dem först och sedan skriva texten för de lägger sig alltid överst. Då kan man ju välja när man skriver vart det ska hamna.

Kram