onsdag 22 juli 2009

Alexander lär sig cykla!

Alexander har börjat öva på att cykla på sin nya cykel!
Han kan inte trampa än men....




.........jag kom på en jätte bra ide!
Jag använder sopborsten som "puttapå" hjälp.
Det är jätte bra eftersom jag har svårt att böja mig framåt de flesta dagar p g a yrsel och annat.
Han är jätte duktig på att styra så det är bara för mig att putta!



Det dröjer säkert inte länge till han cyklar helt själv!


Han har varit febrig något dygn. Nu är han bättre, men är i stället jätte grinig..... =)


Jag har ändrat några inställningar i bloggen så det ska vara lättare att kommentera. Det är visst fler människor än jag trodde som läser min blogg!! Det är kul! =)
Och nu kanske ni kan lämna lite kommentarer så jag ser vilka ni är!


För övrigt så är jag inne i en Rascal Flatts period.
P-J har köpt ett nytt hansdfree till min telefon så nu lyssnar jag på musik när jag är hos hundarna.
Och just nu så är det albumet Still feels good som gäller.
Jag sjunger för fullhals så de som cyklar förbi tror väl inte att jag är riktigt klok....
De som bor här vet ju redan det så de säger inget! ;)
Jag gör även försök på samma låtar vid pianot sedan, det går väl sisådär....men övning ger färdighet!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Vad kul att det går att kommentera i din blogg. Det är så roligt att läsa om hur ni har det! Hälsa farmor! Kram! / Irene (farmors syster)

Marina sa...

Vad kul att Alexander tycker om att cykla. Evelin blev jätteglad när hon såg bilder på Alexander här i bloggen.

Ha det så skönt! Vi ses på söndag!
Kram Marina

Anonym sa...

Härligt Alexander! Kämpa på!
// Tobbe

Unknown sa...

Hej Sofia.
Läser din blogg ibland , det är kul
Ha det så bra
Åke med dragspelet från Svennevadsspelet