måndag 6 juli 2009

Tillbaka i den vanliga lunken

Alexander hittade Seqis gamla tratt som hon fick när hon opererade sig. =D
Jättebra regnskydd!!







Alexander hjälper mig att borsta Seqi. Nu är det bad som gäller för samtliga polarer!





Nu har lugnet belägrat sig.
Jag behöver inte sminka mig till "Frida" varje kväll. Fast det blir jätte tomt! Från den ena dagen till den andra så tar det bara slut.
Jag saknar det samtidigt som det är skönt att inte behöva kasta sig iväg varje kväll.
Jag är så glad att jag överhuvudtaget kunde vara med i år!
Och när vi väl kom igång ordentligt med repetitionerna så har jag haft jätte kul!
Filip och Martin har härjat med mig hela tiden och jag har skrattat så jag har haft ont i kinderna!



Och vilken tur vi hade med vädret! Både för höet och teatern!
Idag regnar det spik.

Det är mysigt när det regnar! Då får man sitta framför datorn också. Ska försöka hinna spela lite Sims3. Jag är en riktig Simsnörd!!!! =)

Inga kommentarer: