tisdag 15 september 2009

Lite smått och gott


Den 14e september fyllde Sigge 12 år!
Han är så himla rolig. På bilden goar han sig i första vårsolen.




Vi har halmat upp ordenligt i hundhuset så hundarna har bra grund mot golvet nu när det snart bli kallt.
Bonso ville gärna vara med, han gillar polarerna.




Alexander och Rex




Vi har kört ensilage i flera dagar, och nu är vi färdiga!
På bilden fixar P-J med pressen.
Och Sigge är med!
Det dröjer väl inte fören han ska vara med i traktorn också, Sigge alltså. =)



Bonso och Rex på en halmbunt.



Alexander matar "PissLisa".
Hon kissar överallt, därav namnet.
Men hon är inte ensam!
Missen är lika illa!
Han pissar på allt också...så jag kallar honom för "PisseMisse" nu.... =)
Igår fick vi en liten överraskning, "PissLisa" kom ut på laggårdsbacken med en liten kattunge i släptåg:
Den var jätte söt!
Nästan helt svart.
Jag försökte fånga den på bild, men lyckades inte få några bra bilder.



En kul bild på mig när jag sitter i traktorn!
Vadå?! Rutan skitig?
NÄÄ, det tror jag inte!
=D

Inga kommentarer: