lördag 5 september 2009

Trädgårdsprojektet


Mitt lilla projekt har gått från det här till...



...det här, till...




Det här!
Och Sigge är med förstås, det är han jämnt! =)
Nu är det bara småjusteringar kvar.
Jag blev jätte nöjd med resultatet!





Alexander och jag har varit och plockat kantareller.
Jag hittade jätte många inte alls långt hemifrån.


I torsdags var jag och dansade Linedance, det var så kul att träffa alla gamla goa vänner!
Jag hoppas att orken håller i sig så att jag kan dansa hela terminen!
Men utan att säga förmycket så känner jag mig bättre än på länge!
Och det är sååå skönt!

1 kommentar:

IreneL sa...

Vad fint det blev! Åhh så kul med linedance. jag gick på det ett tag men tyvärr orkade inte kroppen fortsätta. Men kul var det...vi skrattade så när vi gjorde fel..hihi! Kram! / Irene