måndag 14 december 2009

Lite blandat...


För ett tag sedan gjorde jag en snabbskiss av Orlando Bloom.
Jag har tvekat länge på att lägga in den här... men nu gör jag det...
Det tog mig en 1h att göra den, jag har inte lagt ner något arbete på "finlir".
Men man kanske ser att det är han i alla fall...? =)
Pappret är skrynkligt för Alexander har tagit en närmare koll på teckningen. =)
Jag använde vanligt kopierings papper, det är tunt och lite svårt att teckna på.
Det var väldigt länge sedan jag tecknade något överhuvudtaget, så det var roligt att göra den här!
Utan att lova för mycket så har jag ett annat porträtt som gror, men det ska jag lägga ner mer tid på. OCH ha bättre papper. =)



Jag fyndade sist jag var på IKEA!!! =D





Idag har jag klippt Alexander!
Så här såg han ut före...




...och så här vart det sedan!
12mm!


Min Spotify har krånglat ett tag, men igår så fixade P-J det!
Jag älskar Spotify!
Jag älskar P-J också!!!
Jag saknar några artister bara t ex Garth Brooks och den danska duon Laban.
Men annars är jag jätte nöjd! =)

Konserten med Magnus Carlsson var jätte bra!
Vi hamnade uppe på läktaren och jag såg ok.
Vanligtvis så sjunger inte han sådan musik som jag lyssnar så där jätte mycket på, men julmusik är ju alltid trevligt.
Jag fick hans autograf efter konserten... jag och 200 andra hysteriska kvinnor... =)
Jag måste säga att han är snyggare i verkligheten. =D

3 kommentarer:

IreneL sa...

Men åhhhhh vad duktig du är på att teckna!!!! Du har verkligen talang!! Jättesnyggt gjort! Kan du inte teckna av Alexander...från ett foto! Ha det bra nu! Kram!

Fisoa sa...

Tack Irene, va gullig du är!
Min konstnärliga sida har jag ärvt efter pappa, han var riktigt duktig på att teckna.
Jo jag ska nog försöka att teckna Alexander. =)
Ha det bra du med!
Kram!

sinneskatten sa...

Hej hittade dig av en slump kul att se en blogg från mina hemtrakter, jag bodde under många i Kumla men numer i västergötland.
Du är väldigt duktig på att teckna.
Häls carina