fredag 4 december 2009

Några vinterdagar


Den bästa tiden på året är äntligen här!
Jag älskar julen med allt det innebär, musiken och stämningen!
Ikväll skapade jag en lite julgrupp.
Ljustet som jag satte i den har jag fått av Sandra, så det kan jag inte ta åt mig äran av, men resten... =)
Bilden är inte jätte bra, men det är tre hyacinter, vitmossa och lite rönnbär. Och en girlang som jag köpte igår på Ikea när Maria och jag var där.
Vi hade förövrigt jätte trevligt!!
Det var "Moms night out" typ. =)




Vi hade några dagar med jätte härligt väder, kallt och fruset.
Alexander ville gå på alla isar han hittade!






Igår fick jag en fin bild på Harley!
Jag satte honom i det härliga ljuset från solen, och döm om min förvåning när han satt kvar... ;)
Jag hann knäppa några bilder på honom och det här var den bästa.
Han är vacker!!






Och som avslutning en fin vinterbild!
Varför är det inte så här vackert varje dag?




Bara en sista grej!
Jag köpte en film igår på Bokia.
Och idag så tänkte jag att "åh, va mysigt att få sätta sig framför tvn i kväll och kolla på den".
Jag har velat sett den länge!
Jaha! Och när jag öppnar fodralet så finns det ingen film i....
Jag vart sååå trött!!
Ska det vara så svårt?!
Det var det enda jag köpte också, hade kanske haft lite förståelse om jag köp 30 filmer till...
Jag hade ju kunnat ha lite koll på vad kassörskan gjorde också, visst... men jag höll på med mitt kort och sånt...
Och det är faktiskt hennes jobb att se till att jag får med mig det jag köpt hem!!!
Nu måste jag åka tillbaka och det är inget kul.....*morr*

1 kommentar:

IreneL sa...

Vilken fin julgrupp du har gjort! Såna har jag inte fixat några ännu...får se om det blir av. Jag tog kort på Milla i tomteluva...bilder finns i min blogg. Ha det bra nu! Kram!