fredag 19 juni 2009

Glad midsommar!


När vi hade teaterövning förra veckan hade jag med mig Alexander.
Och Maja hade med sig den sista valpen i kullen de hade nu. Han heter Vonka och var hur söt och go som helst.
Alexander var helt salig!!
(i bakgrunden sitter Stig)




Igår var det kalas! Svärmor fyllde år, och Alexander åt tårta så det sprutade ur öronen -som vanligt =D





Jag gjorde ett försök att göra en kreation till dörren eftersom det är midsommar...men det blev mer en "klutt" än en krans, men den fick duga. =)
Jag har "lövat" trappen med björkar och vi har ätit sill och potatis hos gammel farmor.
Till kvällen väntar åska.
Svärmor ska på snapsprovning hos goda vänner, vi får se hur det slutar! =D
Vi får besök av Andreas och "Persson".

Avslutningsvis önskar jag alla en trevlig midsommar!

Inga kommentarer: