fredag 26 juni 2009

Teater premiär och Michael Jackson är död...

Igår kväll hade vi premiär på "Hem ljuva hem"!
Det gick så himla bra så vi var helt chockade. Repetitionerna har varit så knackiga så vi trodde aldrig att det skulle flyta så bra som det gjorde.
I år så har jag privilegiet att spela mot en ung kille som heter Martin (han är 16 år) och vi spelar ett par. Vi har jobbat hårt på att få våra "intima" scener att se så naturliga ut som möjligt och han är jätte duktig!!
Det är inte helt lätt att släppa någon inpå sig sådär.
Och publiken var helt suverän i går!
När Martin och jag hade vår första scen och han kommer trevande över scenen emot mig och vi kramas så hörde jag hur det gick ett sus genom publiken! Jätte häftigt!


I morse vaknade jag till nyheten att Michael Jackson hade dött. Jag blev jätte ledsen!!
Säga vad man vill om honom men han var en helt otrolig talang!
Jag har just haft värsta Jackson perioden och lyssnat jätte mycket på hans musik och kollat klipp på youtube.
Han kan inte ha haft det lätt den killen!
Ett helt liv med hysteriska fans efter sig, han har ju långt ifrån haft ett normalt liv.
Jag fattar inte att han pallade så länge som han gjorde!
Jag läste att han hade visat sig 3 minuter på någon av Londons gator och skapat totalkaos.....
Tänk att leva så, att folk inte kan bete sig i ens närhet.
Då är det inte konstigt om man har svårt att förhålla sig normalt till resten av världen, och inte till sig själv heller för den delen!

Han har i allafall förgyllt mitt liv med otroligt bra musik! Och det tackar jag för!
Nu får han äntligen vila.....

Inga kommentarer: