söndag 23 augusti 2009

Firat födelsedag mm


En sådan här intensiv blick får jag när jag äter godis i hundgården!
Tydligen fler som är spekulanter på "snökulor". =)




Alexander är ute och gasar igen!




Härom dagen sov han middag på trappen!
Han tyckte det var jätte mysigt att ligga där, han skulle titta på vädret sa han. Och när jag tittade till honom en stund senare så sov han!



Idag fyller jag år!
35 blir jag, oj så gammal jag börjar bli! =)
Jag har haft en jätte trevlig dag.
Vi fikade ute i Gun-Britts utemöbler.
Det är inte många gånger som vi har haft kalaset inne sedan jag flyttade hit.
Pappa Göran snickrade ett långbord första eller andra sommaren och det har vi använt jätte mycket!

Jag har fått många fina presenter!
TACK!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ett stort GRATTIS på födelsedagen! Hipp, hipp hurraaaaa!!! Kram! / Irene

IreneL sa...

Men vad konstigt...det visar 0 kommentarer fast jag skrivit igår och grattat. Men sen när man klickar på 0 kommentarer så kommer min förra kommentar upp..mystigt! / Irene

IreneL sa...

Haha...nu syns båda kommentarerna!!! Det kanske var för att jag var anonym i den första. / Irene

Fisoa sa...

Jag såg din första kommentar direkt, verkar inte vara några problem i själva blogger.
Tack för "grattiset" och för alla dina trevliga kommentarer!!
Kram!