söndag 16 augusti 2009

Gamla vänner på besök!


I onsdags var Calle och Ella här och hälsade på. Jag har inte träffat Calle på ca 17 år, det var jätte kul att se honom och prata med honom!
Han var en vän som alltid fanns där för mig, under de år vi gick på högstadiet, och jag är honom evigt tacksam!!!!





I torsdags kom Erika med sin familj.
Erika är en annan god vän som har stöttat mig i vått och torrt genom mitt vuxna liv.
På bilden så drar Alexander Ellie (Erikas dotter) i hennes sulky, det tyckte han var jätte roligt! Han sprang Marieberg runt med henne!





Tunga moln fulla med åska.....





Alexander och P-J mekar tröska.
Alexander var så full i olja så jag kunde knappt ta in honom sedan. =)
Han tycker att det är roligt att få vara med pappa.





Här försöker han blåsa upp en ballong =D



Friidrotts VM är igång och jag är mer än nöjd!
Herrarnas kul-final igår var en höjdare!
Och ikväll är det finalernas final, Usain Bolt ska springa 100m! Den kommer att gå till historien tror jag, hoppas på världsrekord!
Och strax ska "Musse" springa försök på 3000m hinder, det ser jag också fram emot!



Innan jag slutar skriva för idag vill bara säga tack till gamla och nya vänner!
Tack för att ni finns och för att ni förgyller mitt liv!!!!!


Och tillsist =)
Jag gjorde ultraljud på hjärtat i torsdags, de kollade mitt blåsljud.
Det såg jätte bra ut sa sköterskan som gjorde det.
Några läkare ska titta på bilderna och skriva ett utlåtande.
Får väl svar om några veckor antar jag.

1 kommentar:

IreneL sa...

Tack för den fina kommentaren i min blogg! Jag ser en blivande bilmekaniker i sonen! Skönt att det verkar bra med ditt hjärta! Kram / Irene